onsdag 28 januari 2009

18/3 Lite avsaknad av inlägg kanske?

Oj vad bloggen har varit het idag... eller inte kanske. Det har varit häcken full hela dagen idag. Å den där inköparen är ju på mig som en iller hela tiden och tjatar. fan det är väl klart att beställningen är sen men det berodde ju knappast på mig... Hon tror ju att jag sitter och håller på den och maskar med den så länge jag kan för att jävlas. Jag stör mig som fan kan jag ju säga!

Imorn ska jag och praktikanterna ut i fält! Vi ska åka på montage av ett hus utanför Gränna. jag jobbar ju på ett husföretag. Vi bygger allt klart i fabriken i sektioner som sedan körs på lastbil till byggplats. Väl på plats tar det ca två veckor tills det är inflyttningsklart. Imorn ska de ställa sektionerna på plats. kan vara väldigt nyttigt för mig känner jag. Ska blli kul att åka iväg med praktikanterna också. De verkar mycket trevliga. Och väldigt lättsamma.

Ikväll är det företagspass på gymet som gäller. Pump blir det idag. Jag har ju lite ont i mina knän och det gör mig lite orolig. Beror det på en skada, dålig stretching eller att jag väger typ 30 kg för mycket? Aldrig haft problem med knäna innan. Det känns inte bra alls. Det är ett pass på torsdag också sen är det påskuppehåll nästan en vecka. Då ska jag försöka vila lite. Kanske försöka bygga nytt step-pass också. Ska bli ganska skönt faktiskt. Jag är ju lite less på det just nu. Hoppas det går över...

Oj vilet långt inlägg det blev. Ja ja. Nu håller vi på att det blir solsken imorn hela dagen när man ska vara ute å så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar