onsdag 28 januari 2009

11/3 Späckat schema??

Nedräkning till att jag ska få gå hem idag har pågått sedan lunch! Minst!! Kan inte koncentrera mig å så är det en massa hemma som ska fixas med. Innan jag ens kommer hem så ska jag åka till en gubbe i skogen och fråga om man kan få lov att köpa ved. Vi eldar ju varenda dag å nu är det kris på den fronten! Jag ska handla å pante en miljon flaskor. När jag väl kommer hem så ska det lagas mat å fixa allt där. Gardinerna jag köpte förra veckan måste sys upp å jag har inte putsat klart alla fönster.

Man kan ju tycka att jag inte behöver göra allt samma dag. Men när sjutton ska man hinna då? Imorn ska vi förhoppningsvis hämta ved då. Det tar några timmar att hämta och sen bära in skiten. Det lär ta hela kvällen imorn. Sen har jag pass på torsdag. PÅ fredag hinns inget med efter jobbet eftersom sambon spelar fotboll. På lördagmåste vi städa å jag plugga inför tentan och senn är det söndag. Å då måste jag jobba så jag kan vara ledig för att göra tentan. Fan vad jag längtar efter påskhelgen nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar