torsdag 29 december 2011

Fullt upp med att dejta

Jösses så många människor jag hinner träffa i mellandagarna. Det är dejter till höger och vänster. Först var det ju familj för hela slanten under juldagarna. Och där klämde vi in en myskväll med grannarna oxå. I tisdags var vi hos vänner i Hok. En härlig dag med bubbel, pingis och middag. Igår kom det folk hit. En alldeles lagom ambitiös kväll med tacos, godis och sällskapsspel. Idag har jag hälsat på Jenny i hjältevad. Jag har inte träffat henne sedan hennes bröllop för 1,5 år sedan. Och sen dess har hon fått en dotter som jag fick träffa idag. Söt som socker var hon!

Imorn tar vi en mellandag. Vi ska kolla på sängar och annat stök i jkpg. En mysig dag på stan med mannen i mitt liv. Ska bli väldigt härligt!!!

Sen laddar vi för nyår då det är dags att träffa fler härliga och finfina vänner. Vilken vecka man har!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar