onsdag 28 december 2011

Dagarna som gick...

Hej allihop! Här är jag igen. Man kan väl säga att jag tog lite jullov...
Vad har hänt sen sist då? Jo här kommer en supersnabb genomgång:
Jobbat sista dan på jobbet. Det var bara trist och jag saknar redan mina finingar. Skrivit in mig på arbetsförmedlingen, shoppat julklappar dan innan julafton (sjukt mycket folk!!), firat jul och öppnat paket hos både mina och mickes päron, ätit julmat (fy fan om det blir mer Jansson inom kort!), glöggmys hös grannarna... Men bäst av allt tror jag var gårdagen. Då var vi i Hok och mös. Vi bubblade, spelade pingis och fick en helt fantastisk middag hemma hos Christian och Mikaela. Här kommer efterrätten:



Idag ska vi vara lite mer produktiva. Det står städning och storhandling på schemat. Sen kommer det vänner på besök som vi inte träffat på evigheter!! Det blir nog en bra dag idag oxå.:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar