fredag 16 april 2010

Några klick senare och voilá!

Vi råkade visst boka en resa i tisdags kväll. Jojomän mina vänner. Mcke å Mia ska till THAILAND!!!! :-) Jag är s himla lycklig över den här resan. Vi är i stort behov av en härlig semester. Vi åker inte förrän i december men jag tänker minsann börja gilla det redan. Och här får ni ett smakprov från solen.

Vi börjar med beachen.




Fortsätter sedan in på hotellområdet och poolen...





Japp! Vi har bokat ett rum med markterass och egen utgång till poolen. EGEN utgång!



Ser ni oss ligga där. En härligt solbränd karl och en väldigt rosa-röd brutta bredvid.
Da rooooomm...




Till och med badrummen är riktigt najs!








2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar Thailand och längtar tillbaka dit så enormt! Tyvärr blir det ingen resa detta året heller, men förhoppningsvis kan vi komma iväg nästa år :)

    SvaraRadera
  2. Det ser aldrig ut som på bilderna i verkligheten...
    (Jag är INTE avundsjuk =) )
    /MF

    SvaraRadera