måndag 12 april 2010

Bilder med sjukt dålig kvalité men fantastiskt innehåll!

Det är dags för lite bilder. Här kommer ett litet litet urval. En del bilder är tagna i farten med min kassa mobilkamera, därav fartlinjerna och det något grusiga utseendet. Men jag tror nog att ni "get the picture"! (hahaha... fyndigt va?)

Vi börjar med de solande hundarna i Myresjö. Helt fantastiska är de. De sitter verkligen och njuter i vårsolen. Lite som alla vi andra

Vet ni hur bilarna ser ut u Sävsjö? Jo man slår ut bakrutan, målar bilen i nån märklig ful färgkombo och sätter högtalasta utanpå taket och... Voilá!!

I Vetlanda jobbar man lite annorlunda. Där jobbar man med jättestora och starka strålkastare på taket OCH i fronten. Ifall man skulle behöva lysa upp en landningsbana åt ett nödlandane plan.

Ibland åker jag över Landsbro hem. Och varje gång får jag lite ont i ögonen när jag åker förbi det här. Det syns kanske inte så väl, men det är en självlysande aprikos-nyans. Ingen falu rödfärg här inte.

Våra två tigrar här hemma verkar allt som oftast hata varandra. Men det är bara en fasad. Egentligen vill lillebror vara precis som storebror. T.ex. så gillar vi att sova precis likadant.

Sen har jag insett att jag har fått konkurrens. Av två härligt fnittriga småtjejer. Bara så ni vet. Det där minen går hem hos alla tjejer mellan 3 och 7... och 28. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar