fredag 29 januari 2010

Vi har tagit steget in i 2000-talet. Bara 10 år efter alla andra...

Jag sitter här i soffan och njuter av att kunna knappra på datorn framför TV:n. Micke och mia har gått in i 200-talet och skaffat sig en bärbar dator. Vi ligger liiiite efter kan man säga. Men fördelen med att vänta så här länge är ju att man njuter av den nya datorn. Vår gamla dator låter som ett jetplan och fungerar inte speciellt bra.

Igår kväll invigde vi vår nya "kolla-på-film-på-datorn-i-sängen"-vana. Jag höll ut i max 10 minuter. Jag såg att Jessica Biel var med och att de flög flygplan. Sen slocknade jag. Men de första 10 minuterna var najs! :-)

Ikväll tror jag att jag ska betala räkningarna sittandes i soffan... Fredag kväll hos Persson/Andersson. Det är festligt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar