lördag 30 januari 2010

Så skönt med eget helg-morgon-mys

jag är ju grymt morgontrött. Jag släpar mig upp varje morgon. Men så händer det nåt på helgerna. Medan micke ligger kvar i sängen så smyger jag upp. Ofta vid niotiden. Inte så himla tidigt kanske men för mig är det det.
Nu sitter jag i soffan och kollar på reprisen av So you think you can dance. Gött att få bestämma över fjärrkontrollen ibland.
På söndagar brukar jag kolla på allt som jag spelat in under veckan men aldrig hunnit se. Mina fåniga serier ochsånt som micke aldrig vill kolla på. Kanske slänger jag in en lipfilm också.

Det bästa är att jag kan äta mina konstiga frukostar ifred. Jag blir lite idiotförklarad när jag äter gårdagens middagsrester till frukost. Men jag gillar det. Jag tror jag ska bege mig till kylen och se hur utbudet ser ut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar