tisdag 26 januari 2010

En riktig skit-vecka med en liten topp.

Den senaste veckan har varit något turbulent. Det började med att farmor blev jättedålig. Hela familjen tillbringade måndagen med farmor på sjukhuset. Farmor gick bort samma kväll med oss alla runt sig. Fint, jobbigt, hemsk... Det har varit lite tufft att ta tag i vardagen efter det.

Helgen tillbringade vi hemma. Båda två. Hela helgen. Jag var för en gångs skull ledig hela helgen vilket var väldigt skönt. Sen startade vi igång den här veckan med att åka till Malmö och kolla in Depech Mode. Det var grymt bra som vanligt. (Ja jag har blivit ett litet DM-fan. Mickes fel...) Vi kom hem vid halv tre nånting och jag släpade mig till jobbet och stämplade in vid halv nio i morse. Men det var en skön kontrast mitt i sorgen.

Veckan fortsätter med begravning imorn. Det känns lite tungt nu minst sagt...

1 kommentar:

  1. Du har fått en award från mig.
    Kika in på min sida för att få veta mer. :)

    http://beabus87.blogg.se/2010/january/award-fran-elin.html

    SvaraRadera