tisdag 3 november 2009

Myresöhus dag 4

Jag börjar sakta men säkert vänja mig vid att jobba igen. Jag är ju fortfarande sjukt morgontrött men det funkar ändå ganska bra tycker jag. Nu har jag gjort min fjärde dag på Myresjöhus och det går framåt. Idag fick jag mitt första "riktiga" hus att jobba med. Det känns kul att komma igång på riktigt nu. Det största problemet jag har är att jag sknar radio. Dagarna blir långa utan nåt att lysna på. Det är väl en del av helgens projekt tror jag.

Idag har jag varit på telia... IGEN! Det funkar fortfarande inte med att ha två tv-apparater hemma via bredbandet. u börjar jag bli lite lack. Nu har jag fått med mig en annan makapär hem som vi försöker få att funka. Går ju sådar måste jag säga. Än har jag ingen bild. Jag blir så trött!!! Jag vet att ja frågade specifikt im det var nåt som behövde vara på nåt speciellt sätt. Men "nej då det ska inte vara nåt. Bara att plugga in." Eller hur... Telia jäkla osmart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar