lördag 14 november 2009

En deo-fundering

Det där med nytt jobb innebär ju nya rutiner och i dem har jag inte riktigt lyckats klämma in blogg...

En sak som jag tänkt på. Det handlar om deo. Jag vet inte om det bara är jag eller om det här problemet även drabbar andra. För jag tycker att det är ett problem...

När man köper en ny deo så är den oftast superbra. Man tycker att det luktar hallon i armhålan och går gärna med armarna över huvudet. Bara för att man kan liksom. Men... När man använt ungefär halva deon så händer nåt konstigt. Den slutar helt fungera. Åtminstone på mig. Framåt lunch så både luktar och känns det som att jag inte har nån deo alls på mig. Och kan pressar armarna mot kroppen så hårt jag bara kan så att det inte ska smita ut nån odör och leta sig upp i näsan på någon stackare som just råkat gå förbi.
Varför är det så? Blir man "immun" mot deo??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar