måndag 9 maj 2011

Yo!

Här är det inte mycket aktivitet!
Kan bero på att jag har fullt upp med tandläkarångest, nya-jobbet-funderingar, renoveringsprojekt (som visserligen står stilla men jag blir ändå stressad av det), kalasdagen med finaste kollegorna... Ja lite av varje kan man väl säga.
För att lätta lite på renoveringsångesten så har jag ikväll grundmålat lite lister. Så imorn slänger vi på ett lager till. Sen är det bara att klämma dit dem och sen måla en sista gång på plats. Sen kan vi bocka av listerna från den vansinnigt långa listan. Vänta nu... Det verkar ju som att jag beklagar mig lite för att vi har för många projekt igång. Men vem är det som dragit igång dem? Inte Micke iaf. Då måste det ju vara jag!! Skit oxå!!
Snälla tomten!! Jag önskar mig en hantverkare i julklapp som jag inte behöver betala för!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar