fredag 6 maj 2011

Snälla kan det inte bli lördag snart!

Som jag ser fram emot den här helgen! Från klockan två imorn och till sena natten ska jag tillbringa tillsammans med mina fantastiska kollegor. Det ska bli skitroligt!! Först är det en hemlig aktivitet som varken jag eller Johan (som också ska sluta samma dag som jag) vet något om. Ledtråden är oömma kläder…. Det kan vara vad som helst. Efter det är det dusch, piffning och middag och en hel del vin. Med andra ord är det upplagt för en kalasdag!


______________________________________________________________________
This email has been scanned by the MessageLabs Email Security System.
For more information please visit http://www.messagelabs.com/email
______________________________________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar