fredag 21 januari 2011

Kvällen

På eftermidagens/kvällens schema står följande:
-Stämpla ut! Mycket viktig punkt
-Hämta micke.
-Köpa present till storebror och morfar.
-Vara på mellangatan kl 17 för födelsedagsmiddag.
De här tre punkterna ska ske inom en halvtimme… hur ska det här gå?
-Kräva min andra bror på pengar för presenten som jag fick köpa från oss.

-Kämpa för att hålla mig vaken och trevlig eftersom hela Persson-klanen samlas. Mycket barn. Mycket stim. Mycket ljud. Mycket mysigt

Sen står vi inför valet… Vara roliga och härliga eller gamla och tråkiga? Kolla in Marcus spelning på högland eller på spåret i soffan? Jag är så sjukt trött redan och vet inte hur jag ska överleva den här kvällen. Vi får se vad valet faller på. Man vet ju aldrig med familjemiddagar. Antingen är man pigg som tusan eller så blir man helt slutkörd. Just nu lutar det åt gammal och tråkig. Jag gillar det INTE!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar