tisdag 18 januari 2011

Den är här!

Altså… Jag gillar den. Jag gillar den väldigt mycket! När jag väl kunde sätta mig i soffan igår och börja fippla med telefonen så var lyckan total. På riktigt. Jag satt och log och hade stora glittrande ögon. Väldigt likt julafton för en 5-åring. Micke å sin sida satt i andra hörnet av soffan och bara skakade på huvudet.
Jag har däremot en sak att invända mot. Och det är egentligen inte mot själva telefonen. Utan instruktionerna till hur man får i sim-kortet. Altså… Det är ju inte direkt pedagogiskt att ha en bild på insidan av ett fodral, tryckt i ljusgrått så att det nästan inte syns. Och att man behöver ett verktyg för att komma åt det. Vem kom på den här idén? Men jag gläder mig åt att jag var snabbare än herr Bävemark som ägnade en hel natt åt detta. J
jag plockade hem mina första appar igår också Facebook såklart och så en väckarklocka. För jag hittade inte den som tydligen finns i telefonen… Snart kommer jag vara en FENA på det där lilla apparaten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar