onsdag 18 augusti 2010

Skittrött och överbelamrad med revideringar

Sååååååååå trött!!! Jag trodde inte det var sant när klockan ringde i morse. Det kändes som att jag knappt hunnit nudda kudden. Jag har varit lite överambitiös både måndag och tisdag och jobbat över. I måndags jobbade jag till kl sex och igår till sju. Man blir lite puck i huvudet då… Och nu har jag en stor hög med revideringar att jobba mig igenom. Av någon anledning så har jag blivit utsedd till den som gör revideringar åt dem som inte är här. Som är på semester eller sagt upp sig eller så. Det kan bero på min egen förträfflighet förstås (eller att jag bara gör som jag blir tillsagd), men nu börjar högen växa och jag måste nog börja beta av den nu… Suck. Men semestern hägrar. Bara fem arbetsdagar kvar!!! Wiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar