måndag 9 augusti 2010

Det här med Thailand...

Det här med thailandsresan… Det mesta är ordnat och planerat nu. Jag vet vad jag ska packa, shoppinglistan till apoteket är gjord och resfebern börjar smyga sig på. Men det är en sak jag inte tänkt på förrän nu…
Vi har ju bokat ett hotell som är ganska lummigt och grönt och fint. Mycket växter runt terrassen och så. Men det jag inte tänkte på när vi bokade var insekterna. Småkrypen. Minimonstren. Hur fasen ska jag överleva det? Jag ser framför mig hur jag står och gråter i panik på mitt rum (ensam när micke är och hämtar drinkar eller annat semestrigt)

och måste ringa roomservice för att bli räddad från monsterspindlar… Hur ska jag tackla det här?

 

1 kommentar:

  1. Blunda och låtsas att det är vackra fjärilar puss o kram

    SvaraRadera