tisdag 5 mars 2013

Hänt sen sist...

Vi har hängt med Leah...


Förrådet på jobbet har fått ytterligare en rensning... (Det tar aaaaaldrig slut! Pust!)


Vi har varit på härlig helg i hook. Och när jag kom dit så stor fyra av våra fantastiska vänner där utan att jag visste ett smack! Världens bästa överraskning frän världens bästa Micke!


Vår snuskiga snickarnas har blivit...


...Mickes wisky-rum!! (Ser lite tomt ut här men jag får inte lov att visa wisky-hyllorna. Tänk om wisky-tjuvarna skulle hitta hit!!)


Vi fick se på uppvisning i mini-skidor. Personliga biljetter delades ut och som alla riktiga arenor så ska det finnas reklamskylt. Underbart!!


In action...


Frusen åskådare...


Lurig åskådare med för liten mössa...


Ett blombud kom till jobbet. INTE till mig... :-(


Bokrea!!!


Mitt nya beroende: FRÖKNÄCKET!! Så jävla gott!!


Jag gjorde egen bea. Succé!!


Födelsedagskalas!


Ett visdomsord utanför kontoret.


Jag fick lov att slänga alla disketter på jobbet. (Inte för att vi har mån dator där som kan läsa disketter...)



Där fick ni det i fast forward. Lite gott o blandat men inget spektakulärt i vårt liv. Ganska gött tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar