torsdag 30 augusti 2012

Att bli lite snällare mot sig själv

Det här hösten tror jag att jag ska bli det. Lite snällare mot mig själv. Minska på stressen och göra saker som jag mår bra av. Jag har

Förra veckan var jag på massage. Det gjorde ont men var också härligt. Jag är så spänd i skuldror och axlar att jag alltid har huvudvärk. Massörens kommentar var "det finns ju EN HEL DEL att jobba med här...". Jo tack. Jag vet. Idag har jag bokat in ytterligare en massage.
Dessutom har jag köpt en pump-stång. Igår körde jag första styrkepasset i vardagsrummet. Det kändes gött och idag har jag träningsvärk. Och ja. Man mår ju bättre av lite träningsvärk.

Det är inga stora saker som hänt med det känns ändå som att jag är nåt bra på spåren. Om jag bara får till nån sorts träningsrutin och fortsätter att unna mig massage (en gång/månad?) så hoppas jag att vid årsskiftet så kommer jag må bättre och känna mig starkare. Både mentalt och fysiskt. Vad tror ni om den teorin?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar