onsdag 13 juni 2012

Jakten är över

Jag har varit på jakt i minst ett halvår. Kanske mer. Det har varit tufft och kämpigt. Varje morgon har fotdynorna frusit. Det har varit jakten på nya badrumsmattor.

Vet ni hur lite badrumsmattor det finns? Fina altså. Fula finns hur många som helst. Men tydligen så gör man inte fina. Och inte gör det saken bättre av att det är omöjligt att hitta nåt som ser vettigt ut ihop med det (sjukt fula) blå golvet. Och efter att ha jagat runt i alla affärer jag kan komma på och googlat efter webshopar för att hitta nåt annat än IKEA så slutade de med mattor från... IKEA. Ja jag vet MEN DET FANNS JU INGA ANDRA!!!

Hade jag kunnat så hade jag bytt ut det blåa golvet illa kvickt. Men eftersom jag inte har ett pengaträd på gården så blir det inget av det. Och att täcka hela golvet med matta à la England är ju vansinnigt lockande men sjukt ofräscht. Så jag får väl kisa när jag kissar nästa gång. Så här ser det iaf ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar