söndag 27 mars 2011

Rekord i produktivitet!

Vi var så sjukt produktiva igår! Här får ni en sammanfattning:
- jag gick upp vid nio och målade snickerierna i köket en andra gång.
-frukost och slapp i soffan
-vid 12-ish kom mamma och ungefär då guck Micke upp.
-väggarna i köket målades två gånger.
-jag inser att färgen inte täckt ordentligt (men det verkar bara vara jag dom tycker det) så jag målar en gång till.
- här nånstans åker mamma hem och jag går ner i källaren. Jag byter hängning på luckan till torktumlaren och vi ställer in den i tvättstugan. Det tog 10 minuter men två år innan vi orkade ta tag i det. Jävligt slött!!
-hallen målas en gång.
-Under dan har Micke gjort de sista inklädningsskivorna ovanför köksslåpen och satt dem på plats. Och så är de sista bänkskivorna kapade.
- Micke lagar thai-middag.
- vi kollar på 4 (!) avsnitt av the walking dead.
-sen avlutar vi lördagen med att byta sängkläder och sortera tvätt innan vi gå och lägger oss.
Och just det ju... Vi tvättade tre maskiner tvätt också.

Vi kompenserade gårdagen med att inte göra nåt alls idag. Jag har gjort sjukt många våfflor, ätit middag på greken och gjort ett snabb-besök hos fam. Grauf. Skön söndag, bra helg!

Och så en bild på det vita köket:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar