fredag 25 mars 2011

jag är lite låg just nu

Idag är fasen ingen bra dag. Jag vaknade med huvudvärk, för tredje dagen i rad. Jag är så trött att jag kan somna ståendes och jag känner mig allmänt låg. Så mitt mission från och med nu är att försöka få till lite fredagsstämning här på jobbet. Jag tänker toppa det med att sluta lite tidigare, åka till stan och köpa en flaska vin (eller två), sen åker jag hem och målar lite för att sedan däcka på soffan. Och nånstans här ska vi slå till och ha grillpremiär. Efter en sån dag så MÅSTE väl ändå humöret bli bättre än vad det är nu. Eller?

 

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Det var väl det jag visste! Ni har inte alls lika roligt när inte jag är på jobbet! Jag fyller en funktion trots allt ;)

    Lite tidigare...är det typ halv sex?!

    Trevlig helg på dej! (På måndag är det skomakarlåda!!!!!!!!!!)

    SvaraRadera
  2. Nej det är inte alls lika kul! Sluta vara ledig hela tiden!!

    SvaraRadera