torsdag 16 december 2010

Igen!!!!

Med risk för att vara EXTREMT enformig i mina inlägg… Men nu snöar det igen. Det var då FAAAAN!!
Igår när jag kom hem och det var 17 minus så var det visserligen skitkallt. Men det var också stjärnklart och helt fantastiskt. Träden var helt vita av frost, det var härligt frasigt under fötterna och bara helt otroligt vackert. Då har jag överseende med iskylan. Jag satt ju ändå inomhus med en tänd brasa. Men det här…. Jag får börja ladda nu. Så jag mäktar med den enorma skottningen som jag antar ligger framför mig. Micke lyckas ju pricka in det så att han jobbar kväll när det vankas snö. Då spelar det ingen soll att han skottar lite innan jobbet. Det är ändå massvis kvar när jag kommer hem… Men å andra sidan. Vem behöver gym när man har snö?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar