tisdag 21 december 2010

En gammal vän har kommit ut ur garderoben

Ni som träffar mig varje dag vet att jag har gått lite som en 90-årig tant emellanåt sen vi kom hem från Thailand. Det har liksom låst sig  i ryggen och vill inte ge med sig. Eller… I skinkan är det faktiskt. Det gör ont i min högra skinka och det gör att det gör ont i ryggen. Inte nog med det så har jag drabbats av nåt himlans vad-ont som jag inte vet var det kommer ifrån. Jag är lite defekt helt enkelt.
När jag skulle sova igår så gjorde det så himlans ont och jag kunde bara inte slappna av och somna. Då kom jag på det… Förra årets ”årets julklapp” ligger ju i garderoben. Jag studsade upp ur sängen (nej det gjorde jag inte alls. Jag ål-rullade ur sngen. Det gör minst ont då) och in i garderoben och hittade den. Och jäklans så skönt det var! Jag hade glömt hur gött det är med spikmattan. Igår körde jag visserlgen mes-varianten och lade en scarf mellan mig och piggarna. Jag lade ju rumpan på och det blir lite för mycket tryck då jämfört med ryggen tycker jag. Men det här var helt perfekt. Så nu längtar jag hem så jag kan lägga mig igen.
Först är det ”Ajajaj….”
Sen kommer ”Ojojoj…”

Och sist ”Aaaaahhhhh…. ”

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar