fredag 14 maj 2010

Stress!!

Min vecka har varit grym! Och nu menar jag inte positiv mening. Det ha bara varit jobb hela veckan. Jag tyckte jag hade kommit ifatt efter förra helgens extrajobb. Men icke!! Det har bitit mig i arslet kan man säga och jag har inte kommit någonstans och det har känts lite tungt. Men så fick jag en klapp på axeln och lite beröm från en säljare som jag jobbat en hel del med. Då kändes det genast mycket bättre. Riktigt bra faktiskt. Jag tänker ta de där fina orden, stoppa dem i en ask och sen plocka fram dem när det känns lite tungt nästa gång. hur som helst så jobbade jag igår också. Och nu känns det som att jag är på banan på riktigt. Kontoret ser inte längre ut som ett arkiv med avtalsmappar överallt. Nu ser det ganska normalt ut. Det varar kanske bara i någon dag men det är okej. Det är najs att börja igen på måndag. Och nu när man är ifatt så kanns det gött att jobba på måndag. För jag gillar ju mitt jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar