fredag 21 maj 2010

Ensam fredag men väldigt skön fredag

Jag sitter i soffan hemma i ensamheten och njuter av att arbetsveckan är slut. Micke är i Habo och spelar match med sitt tjejlag och är inte hemma förrän runt tio. Normalt hade jag tyckt att det var ganska trist med idag är jag så trött att det är lite skönt att bara sitta och ladda batterierna lite i ensamheten. Jag har precis stoppat in kyckling i ugnen och choppat lite grönsaker och ska snart sno ihop en liten wrap med varm kycklingröra. Och så har jag öppnat en cider och läst tidningen i lugn och ro. Snart ska jag surfa in och kolla in de senaste avsnitten av the hills, the city och lost. Sånt som micke tycker är trist och då passar jag på när han är borta.
Förhoppningen är att jag ska vara pigg som attan imorn för då kommer storebror hit och hjälper oss med altantaket. Vi ska försöka jobba på att få den klar... Så imorn kväll kommer vi antagligen vara skittrötta, uttorkade oxh väldigt solbrända. Precis som det ska vara efter en arbetsdag på taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar