onsdag 2 december 2009

Sen sist...

Det uppdateras ju rätt dåligt här måste man säga. Men det gör inte så mycket för det händer inte så mycket spännande ändå.

Sen sist...
-Knölen på armen efter vaccinationen sitter fortfarande kvar. Det gör dock inte ont längre.
-Micke har fyllt år. I måndags fyllde han 31. Mne han känns som en 23-åring fortfarande. Jag gillar honom.
-Köket är fortfarande kaosartat. Kylskåpet skulle kommit förra veckan. Dagen innan leverans så ringer elgiganten och säger att det är försenat ännu mer. Det levereras förhoppningsvis den 10:e december. Nästa vecka altså. För övrigt så har vi målat klart. En härligt galen färg som jag har teasat om. Jag vet att jag lovat bilder på spektaklet. Jag jobbar på det...
Sen har vi lagt golv i nästan hela köket. Vi hade lagt klart det igår om det inte varit för att vi inte hade nåt borr till rören från elementet. Men det kommer bli så himla bra.
-Jag jobbar för fullt på myresjöhus.

Det var väl ungefär det. Inte så mycket med andra ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar