lördag 21 januari 2012

Ett skönhetstips

Ja det är inte många sådana i den här bloggen. Kanske till och med noll fram till nu.

Det gäller torrschampo. En fantastisk uppfinning om man på morgonen inser att man borde tvätta håret men verkligen inte hinner. Man sparar helt enkelt en tvättdag för håret. Jag har tidigare testat det här:


Och det fyller absolut sin funktion. Men man luktar som en kemisk fabrik i huvudet och det är ju väldigt trist.
Så igår när ja var i Vetlanda så smet jag in på Kicks. Och där fanns ju flera torrschampon att välja mellan. Jag kom ut med det här:


169 pix och håret doftar gott och känns fräscht. En mycket bra investering.

Sen vet jag inte om
Jag är glad och tacksam eller jäkligt sur på tjejen på Apoteket som pekade ut en ny dagkräm för mig. Jag har använt en billig sak tidigare som jag tyckt funkat toppen. Den kostade en 50-lapp. Alldeles lagom tycker jag.
Men den här nya... Den köpte jag på nån kampanj och kom billigt undan men ordinarie pris är runt 200!!! Och det värsta av allt... Det är skitbra och jag kommer inte att byta tillbaka till min gamla. Här är den:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar