fredag 8 juli 2011

Det börjar bli fullt på altanen...

...eller vad tycker ni?


Den gamla grillen (den till höger) är trasig. Rören till brännarna är av, värmefördelarna är av och den är allmänt snuskig.





Så nu har vi investerat i en ny. Den var skitdyr fast den var på rea. Men rackarns så fin!!





Men det var ju ett äventyr att få hem den. Först gick jag inte upp kartongen på vagnen. Jag fick hjälp med det, sen fick jag hjälp att lasta in den i bilen. MEN DET FICK INTE PLATS!!!! Så där stod jag på en parkering och öppnade min jättekartong och kastade in grejerna löst istället. Det blev fullt men det gick bra.


Fullt baksäte...


Jättefullt baksäte...


Megafullt med fällda säten...

Och utanför jobbet idag sålde de blommor. Så två stora hortensior för 80:-/st blev det.

Nu är allt hemma och grillen invigd just nu. Än så länge verkar det hela lovande!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar