onsdag 8 juni 2011

God natt

Nu är jag tillbaka i sängen. Natten mellan måndag och tisdag var ju ingen hit. Tre timmar tror jag att jag sov. Vilket resulterade i en arbetsdag full av gäspningar.
Natten mellan igår och idag var inte mycket bättre. Jag hade svårt att komma till ro och snurrade många varv innan jag väl slumrade till. Och precis då började katten låta jättekonstigt. Han kräktes... I SÄNGEN!!! och på sovrumsgolvet... Och i hallen... Mycket kan jag ignorera. Men kattspya är inte en av de sakerna. så det var bara att resa sig och börja torka upp det...
Allt det här betyder att jag nu är skitslut i kroppen. Men det är varmt och klibbigt... Jag väntar hoppfullt på åskovädret som ska börja igen inatt. Medans jag väntar så snurrar jag några varv här i sängen.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar