tisdag 2 november 2010

Förra veckan var.... inte så härlig för mig. Eller för dem i min närhet.

Förra veckan hade jag en riktig skitvecka på jobbet. Jag kom ingenstans alls. Allt jag skulle göra kantades av frågor eller problem som jag inte kunde få svar på. Och jag var irriterad… Jag skällde på folk (visserligen behövdes det men det är ju inte så jag brukar jobba), jag var stingslig och inte speciellt härlig. Mina kollegor hade däremot roligt åt mig. Tydligen är jag kul att höra på när jag skäller på säljare. Oanad talang…

Den här veckan däremot. Det går än så länge finfint!! Jag har kunnat göra flera slutrevideringar och det har gått helt felfritt!! Nu vet man ju inte hur länge det kommer hålla i sig såklart. Men den här veckan är redan mycket bättre än den förra. Och det gör mig på utmärkt humör! J

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar